MRTG grafi za posamezne postaje

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Jan 22 16:20:50 CET 2002

Zdravo.

Imam Linux ISDN router. Glede na to, da je potrebno mrtgju za izdelavo
grafov v bistvu podajati samo stevilo prejetih in stevilo oddanih bajtov,
me zanima, ce bi se dalo enake grafe narisati tudi za recimo eno Windows
postajo, ki gre preko Linuxove maskarade na internet. Kje bi dobil ti dve
stevilki za posamezen IP v mrezi? ip_conntrack mi pove samo katera
povezava je aktivna in katera ni, ne pove pa stevila prenesenih bajtov.
Kako bi se to dalo nastimat? A je mogoce treba nastimat kaksen bol
advanced router, da bo belezil tudi promet? Sedaj uporabljam kar
iptablesovo maskerado.

Nejc Skoberne
Grajska 5
SI-5220 Tolmin