[LUGOS] scsi tape & kontroler

Ales Casar casar at uni-mb.si
Tue Jan 22 12:22:43 CET 2002

On Tue, 22 Jan 2002, Martin wrote:

> Namestil sem scsi kontroler a nikakor ne morm spravt enga devica, ki je tracna enota, do dela pod Linuxom.
> Kontroler mi ne zazna enote,.. no v glavnem me zanima ce je dovolj, da mi naprava deluje, ce v kernelu ukljucim podporo za scsi device (kontroler)?

Potem je verjetno kaj narobe s kontrolerjem, tracno enoto ali povezavo med
njima (kabli, terminatorji, IDji,...).

> Mislim, ni treba pol v kernelu vkljucit podpore se za tracno enoto (ker je itak ne najdem)?

V kernelu moras imeti tudi podporo za SCSI tracno enoto, ce zelis, da ti
kernel tracno enoto najde.

> Pod ker /dev/ potem vidim tracno enoto?

Prvo SCSI tracno enoto praviloma vidis kot /dev/st0 in /dev/nst0.

> Jo lahko potem mountam?

Ne.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/