[LUGOS] Postfix problem

Darko Vrsic darko at varnost-mb.si
Mon Jan 21 10:48:11 CET 2002

> Uporabljam IMAP, ki pride z REDHAT 7.2 (imap-2000c-15). Ne vem, v konzoli
> sem datoteko lahko odprl in shranil brez problema. Ali imapd nima kaksnega
> timeouta, po katerem bi zaprl datoteko v primeru, da je klient izgubil
> povezavo ipd. To stanje je trajalo kar kaksen dan.
>
> DarkO

Pravkar sem ugotovil, da ne pomaga restart ne Postfix-a ne xinetd-ja. Je pa
zadeva zacela cudezno delovati, ko sem pobrisal nekaj stare poste. Datoteka
se je zmanjsala iz 50 na 30 MB. Ali je mozno, da zaradi prevelike datoteke
predolgo traja, da jo Procmail odpre in zaradi tega javi napako?

LP
DarkO