Postfix problem

Darko Vrsic darko at varnost-mb.si
Mon Jan 21 08:27:17 CET 2002

Zdravo!

V Postfix-u se mi je po rotaciji logov (ne vem, ce je to vzrok) pojavil
problem. In sicer je pri dostavi poste javil:
can't create user output file. Command output: procmail: Error while writing
to "/var/spool/mail/vrsic"
Zadeva se je pojavila samo pri enem userju - meni  : (      Restart Postfixa
ni pomagal, po restartu xinetd pa zadeva deluje normalno. Edina razlika med
tezavnim accountom in ostalimi je v tem, da je mail datoteka precej vecja
(cca 50 MB) in da do nje dostopam preko imap-a.
Kaj bi lahko bil vzrok?

Hvala za odgovore!

DarkO