[LUGOS] Mount audio CD?

gasper gasperz at volja.net
Sun Jan 20 13:47:35 CET 2002

>CD das v prvo CD enoto, pozenes nek CDplayer, povecas volume in poslusas...
>Ce ne dela, najbrz ni kaksnega kabla do zvocne kartice, ce pa se CDplayer
>sploh ne odziva in noce 'spilat' potem imas pa CD v napacni enoti... :)
>
>David!
>---------------
>Sex! Sex is not an answer, sex is the question. The answer is yes!

To je ze vse lepo in prav. Nekako mi je uspelo usposobiti da stvar
deluje. Vendar pa ima manjse nerazumljivosti.
Ce zazenem program xcmd(mislim da je nekaj takega) mi stvar deluje samo
na 1. CD-ROM-u ce pa zazenem
CDPlayer od KDE-ja mi pa deluje stvar samo na 2. CD-ROM-u. Kako bi lahko
uporabljal oba CD-ROM-a samo
z enim playerjem.

Hvala,
    Gapa