[LUGOS] Mount audio CD?

rok lugos at s-je.sik.si
Sat Jan 19 20:25:08 CET 2002

On Sat, 19 Jan 2002, gasper wrote:

> Torej, kako naj predvajam audio cd. Mountat ga ne morem ker mi napise da
> je napravilen filesystem(navaden data cd lahko uporabljam brez
> problemov). Nekje sem tudi prebral da za predvajanje audio cdjev ne
> rabim mountat cdja. Uporabljam Suseja 7.1 z KDE-jem, probal pa sem tudi
> kar nekaj CDPlayerjev.
ce hoces predvajat audio cd bi (vsaj vcasih,ko sm bil mlad) mogu v audio
kablom povezat cd enoto pa zvocno kartico. ce mas dve cd enoti je
verjetno, da mas na ta nacin povezano 'napacno' cd enoto. seveda lahko, da
se motim. ce pa hoces mountat cd tako, da bo prikazoval audio datoteke,
pol pa downloadaj in uporabi
cdfs <http://www.elis.rug.ac.be/~ronsse/cdfs/> ali
audiofs (probi na google ali freshmeat)

lp, rok.