[LUGOS] Filtering glede na NetBIOS name

Ales Casar casar at uni-mb.si
Fri Jan 18 12:19:45 CET 2002

On Fri, 18 Jan 2002, Branko F. Gracner wrote:

> cista bedarija. to bi slo le, ce bi imele windows postaje staticne ip-je,
> njihova imena pa bi bila v DNS-u.

Da imajo windows postaje (kakor tudi vse ostale skatle na IP omrezju)
staticne IPje, njihova imena (kakor tudi vsa ostala) pa so v DNS, je pa ja
nekaj najbolj normalnega za IP omrezje. Tam, kjer ni tako, praviloma (ni
to ravno vedno nujno, navadno pa le je tako) administratorji tistega
omrezja nimajo kaj dosti pojma o administriranju IP omrezij.

> da bi pa linux prav resolval NetBIOS, bi moral imeti del projekta
> SAMBA prav kernelu integriran, oz nek vmesnih do njega preko zunanjega
> programa.

To drzi. Vsaj pri kernelih 2.4 imas moznost, da vsak paket posljes skozi
nek zunanji program, ki se odloci, kaj s paketom in to odlocitev sporoci
nazaj kernelu, ki potem ustrezno odreagira. Mislim, da je to slo tudi ze
pri 2.2, samo nisem preprican. Potem je seveda cisto mozno, da tisti
zunanji program pozna protokol SMB do podrobnosti in se na podlagi njih
odloca. No, da bi to v praksi delal, se tudi meni nekako ne zdi pametno.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/