[LUGOS] crash zaradi ext3? => BUG

Jure Koren jure at aufbix.org
Thu Jan 17 08:47:59 CET 2002

Once upon a time, say on Thu, Jan 17, 2002 at 07:09:08AM +0100,
Branko F. Gracner sat down and thought...
> (ext3->users at redhat.com) al pa vsaj na sct at redhat.com (Stephen Tweedie) in
> ocitno vsebuje ext3 bug, ki privede do crasha sistema, ob naslednjih pogojih
> - uporaba kvote
> - quota datoteke niso na isti particiji diska in pri mountu so uporabljene
> opcije usrquota=/path/to/file in/ali grpquota=/path/to/file
> torej, vsi, ki uporabljate ext3 in imate konfigurirano kvoto na zgoraj
> omenjen nacin, premaknite kvota datoteke na particijo, na katero se te kvota
> datoteke nanasajo.
> [...]

Ja. Ce beres ext3 listo lahko vidis da imajo tezave s kvoto ze dalj
casa. Sem mislil, da preden namestite ext3 dejansko pogledate kaj to
je, kaj omogoca in cesa ne. Ignorance is dangerous.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer