[LUGOS] POSTAVITEV VPN

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Tue Jan 15 23:11:37 CET 2002

Zivijo,

po tvojem eMailu sklepam, da bi rad postavil zakriptan tunel, s tem nimam
izkusenj, klasicen VPN, taksen, ki deluje tudi z Windows masinami kot
klijenti, pa lahko postavis spomocjo pppd in pptp. Pri vsaki povezavi se
avtenticiras, kot pri dial-in, to pa je tudi vse kar od securitya nudi ta
model, ce hoces vec, pa ni vrag, da kdo kje ne ponuja vsaj kaksnega ssh
dodatka za to stvar. Ce ti je resitev vsec in potebujes .config datoteke
za pptp in pppd jih rade volje posljem.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 15.Jan 2002 @ 23:06 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key