[LUGOS] Namestitev RH 7.2 na obstojeci sistem...

Jurij Rescic jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Mon Jan 14 19:33:16 CET 2002

No, jaz sem pred nekaj dnevi naredil eno tako instalacijo in zadeva
deluje BP.  Zdi se mi, da ne smes izbrati opcije "server", ker potem
pa-pa windowsi...  Jaz sem izbral custom, pa se paketke sem sam izbiral.
Sicer pa ravnaj po nasvetu kolega in si preberi ustrezne Howtoje na
http://www.linuxdoc.org
Kaksen predhodni backup vaznih podatkov vseeno ne bi skodil.

Jure