Namestitev RH 7.2 na obstojeci sistem...

Mitja boot at email.si
Mon Jan 14 16:55:51 CET 2002

Zdravo!

Nekoc sem ze poskusal namestiti Linux na trdi disk kjer je bil ze
obstojeci win sistem. Vendar sem takrat naredil nekaj narobe, pa sem
ostal brez vsega. Zato sem si moral umisliti se en racunalnik.

Zdaj pa zelim narediti tocno to.
Imam HDD 40GB  na katerem imam 30GB particijo za WIN, 10GB pa je
nerazporejen prostor(se ni particioniran). Teh 10GB pa bi zelel nameniti
za LINUX. Kako se naj lotim zadeve, da bo delal tako Linux kot Win in da
ne bi rabil se enkrat inastlirat winsow.

Hvala za pomoc!

Lp,
Mitja