Samba kot PDC

Iztok Kham gt3 at email.si
Mon Jan 14 04:33:21 CET 2002

lep pozdrav ...

V mreži imam nekaj Win2000 masin in en RedHat 7.2 linux box. Sedaj pa bi
rad postavil ta RH box za PDC. Sambo sem nastavil tako, kot piše v
HOW-TOju. Ampak!
Stvar se ustavi pri prijavi mašine v domeno. Accounte za masine sem naredil
in vse ostalo 8vasj upam da). V glavnem, ko želim na Windows mašino
prijaviti v domeno, mi reèe sledeèe:

"The credentials supplied conflict with an existing set of credentials."

Pognal sem tudi ukaz "net use * /d" pa niè ne pomaga. To pa je vse, kar sem
uspel najti na netu.

Prosim za pomoè.

         Iztok

P.S. Èe mi lahko kdo pošlje svoj samba.conf filet (ali samo relevantne
dele) bi bil tudi zelo vesel