[LUGOS] Urgent!

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Sun Jan 13 21:46:23 CET 2002

Yo!

On Sat, 12 Jan 2002 matjaz85 at yahoo.com wrote:

> Zdaj pa res mislim da je ze skrajni cas da mi nekdo odgovori na naslednje vprasanje:
> Kje se nastavi polozaj programa xconsole, ki se mi ob vsakem zagonu linuxa sam pozene? Ze pri loginu se pojavi in to na ZELO motecem mestu.

Poglej si Xsetup_{0,1,2}, tam notri se to ponavadi vklopi, ta zadeva je v
/etc/X11/xdm ponavadi. Lahko tudi zakomentiras. Mogoce ima gdm te
nastavitve kje drugje, za kdm pa vem da uporablja nastavitve od xdm-ja.
Poleg opcije -geometry imas se eno varianto, in sicer Xresources oziroma
app-defaults.

lp,B