[LUGOS] mgetty + callback

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Jan 10 14:33:47 CET 2002

Zivijo Ales,

On Wed, 9 Jan 2002, Ales Kosir wrote:
> Vir je bil prirocnik dveh popolnoma razlicnih modemov, kar se vedno ne
> pomeni, da se tvoj modem obnasa po teh navodilih.
> Morda pomaga tale prepis iz aktualnega Modem-HOWTO:

Da ne zmedeva tistega, ki je vprasal za nasvet:

Pravilna nastavitev, da se bo mgetty oglasil je: S0 je 0

Naj pravi katerikoli modemski HOWTO ali manual kar hoce, mgetty zahteva da
je ta nastavitev = 0, drugace NE deluje, to trdim ze od zacetka.

Zaradi raziskovalne radovednosti sem to preveril na treh razlicnih
USRobotics modemih, Creatix, Supra in Ericsson SH888 GSM. Deluje.

Rok Krulec

P.S.: S0 register po domace povedano nastela modem, da se po X klicih
samodejno, brez posredovanja kakrsnegakoli programa javi, tako lahko imas
na obeh straneh minicom, na odzivni strani postavis S0=X>0 in ko klices se
komunikacija avtomatsko vzpostavi in pojavi se CONNECT SPEED string in
lahko zacnes chatat.

Mgetty uporablja drugacen sistem in sicer da reagira RING stringe in potem
mgetty(ne modem), dvigne linijo.

Portoroz/Slovenia, 10.Jan 2002 @ 14:15 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key