[LUGOS] FTP over ssh

Gasper Furman merjasec at skavt.net
Tue Jan 8 21:50:36 CET 2002

On Mon, 7 Jan 2002, Matej Spiller wrote:

> Zanima me ce kdo ve kako lahko usposobim da mi bo delal ftp preko
> ssh-ja. Postavljen imam tunel na port 21. Problem pa je v tem ker ftp
> protokol rabi se data connection, katere port je odvisen od passive
> mode-a. Gut bi bilo ce bi lahko izvedel ali pa dolocil en port (nad
> 1024) na katerega bi se delal data connection, kjer bi naredil potem
> imel se en tunel. Kaksna ideja?

Ce ti uporabljas ssh tunnel za to zadevo, moras ftp server prerpicati
(prekompajlat), da ti omogoca to, da ko gres ti preko tunnela gor gres
dejansko preko localhosta 127...., data connect pa se vrne preko enega
drugega porta na tvoj pravi ip. Ni ravno priporocljivo, raje uporabljaj
scp

Lep pozdrav,
        Gasper Furman
--
Xerox never comes up with anything original.