[LUGOS] Tecaji

Andraz Sraka a at aufbix.org
Mon Jan 7 21:18:03 CET 2002

Metod Kozelj wrote:

> Kje pri nas se da obiskovati kaksen (zacetno-nadaljevalni) tecaj iz
> uporabe in administracije linuxa? In za koliko?

Jaz sicer nekaj res pripravljam .. vendar bo bolj v stilu, da pokrijem
tiste najbolj osnove zadeve za resnicno newbies-e. V osnovi je namen
zadeve bolj interne narave, vendar pac vabljen kdor koli. Zadeva naj bi
se zgodila enkrat v koncu feb. v Kiberpipi. Bolj me zanima, ce si kako
pripravljen kako pomagat .. private mail

lp,
 Andraz

--
   A good compromise leaves everyone mad.  -- Calvin