[LUGOS] x2c xBase compiler ali dBase,Clipper,FoxPro,Foxbase na Linuxu

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Mon Jan 7 16:04:54 CET 2002

Zivijo,

.o file mi naredi, pri linkanju pa se pojavi sledeci problem:

/usr/local/lib/x2c/lib/ev-g.a(evudf.o): In function `doexpr':
/w2/x2c/lsrc/ev/evudf.c:36: undefined reference to `__setjmp'

meni osebno se zdi, da je moj libc prenov, in da se je tale __ zadeva
bolj uporabljala v libc5 ? Nimam pojma..

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 07.Jan 2002 @ 16:00 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key

On Mon, 7 Jan 2002, Frenk Zavasnik wrote:

> x2c sem pred =E8asom =BEe preizku=B9al, meni je deloval b.p., =E8eprav je=
 imel neke
> omejitve, =E8e se pravilno spomnim (=B9tevilo odprtih dbfjev ali nekaj ta=
kega),
> kak=B9ne te=BEave pa ima=B9 pri linku?
>=20
>=20