[LUGOS] modem init string

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Sun Jan 6 19:40:21 CET 2002

Poskusil sem na 57600 in več, vendar je hitrost pri delu vedno 33600.
Izklopil/vklopil semX2  način, poskušal nastaviti fiksno hitrost, toda
poveže se le pri 'autonegotiate' načinu.  Preveril sem tudi firmware,
a ni nobenega novejšega na voljo. V logu pa ni sledu, da bi X2 deloval.
Verjetno ga vstopna točka ne podpira.

Pri kateri hitrosti se poveže tvoj modem?

Ali mi lahko pošlješ tvoj init string?

Hvala in LP., Jure