[LUGOS] GeForce 2 MX + 3D pospesevanje

Matija Suklje hook at lenin.gimp.thz.net
Sun Jan 6 17:06:06 CET 2002

zdej sm instaliru nove driverje (source od nvidie) in ne dobim nobenih
errorjev od njih. sm pa opazu, da mi openGL ne dela. (heretic2 dela
normalno dokler ne prizgem openGL, ostali spili ne delajo sploh, GLtron je
kot diapozitivi; tuxracer mi pa javlja, da ne najde enega fajla in da mam
vrjetn staro meso). js bi instaliru novo meso, ampak, ce se prou spomnm je
mesa PRECEJ velka, tko da prosm kksn predlog, preden grem z mojga dial-up
modema dol vlect 8MB (al kolk je ze velka)