x server in fonti

Ivo List Ivo.List at guest.arnes.si
Fri Jan 4 22:42:10 CET 2002

Imam probleme s fonti pod X serverjem.
Na serverju imam Debian distribucijo testing, X, LTSP - kjer vse ze dela
ter xfs.

Clienti so masine, ki pa so mi na stari/delujoci instalaciji
preziveli svga pri 800x600 in tudi vec.

Poskusal sem z dvema Xservejema:
vga16 - fonti delujejo popolnoma v redu
svga - fonti ne delujejo - na zaslonu se pojavljajo navpicne crte
ter kvadratki (vendar ce neko okno premaknemo izven zaslona in ga pocasi
vlecemo navzgor so fonti v redu - prav tako so fonti v redu, ce so pod
animiranim miskinim kurzorjem)

xfs ali brez xfsja mi problema ne resi

Instaliral sem ze dva svga serverja - od Debiana ter LTSPja, vendar oba
ne delujeta.

Problem je svga server. Sumim ga, da nalozi kaksen gonilnik prevec, ki
pa na graficni ne deluje.

Zanima me, ce je ze kdo imel podobne probleme ter kako jih je resil?
Ali se v X serverju, da izklopiti razne dodatne stvari?

Ivo