[LUGOS] SiOL ADSL in Linux

Ivo List Ivo.List at guest.arnes.si
Fri Jan 4 21:56:14 CET 2002

Darko Koruga wrote:

> Zdravo,
>
> prosil bi ce mi kdo poslje kratka navodila za postavitev
> SiOL-ovega ADSL-ja pod Linuxom. Vem da je bila stvar tu ze veckrat
> ponovljena a ne najdem v Lugosovem arhivu prave povezave.
>
> Lp,
>     Darko

Sam sem to delal v kratkem casu, tako da bi dodal navodilom se eno
tocko:

1. Ko dobis ADSL paket, se nimas usernejma na strezniku. Zato svetujem,
da
prvo prijavo opravis z w..., kjer si izberes ime, ki ga zelis in geslo.

(Na Andrazevo pobudo se bom potrudil, pa napisal pomoc kako to naredis
pod
Linuxom - v bistvu se prijavis z nekim siolovim usernamejem in geslom,
potem
pa smes do ene lokalne masine, kjer je neka web aplikacija)

2. Potem pa pod linuxom zrihtas pppoe - ki je dokaj simpl program, ce
sledis
navodilom.

3. Masquerade, ce imas vec masin

4. Dinamicni DNS, ce hoces svoj streznik najti na netu / sprejemati
mail.
Sam uporabljam hammernode - hn.org, ki je free.

Lp, Ivo