[LUGOS] SiOL ADSL in Linux

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Jan 4 17:35:49 CET 2002

On pet, 2002-01-04 at 16:01, Darko Koruga wrote:
> Zdravo,
>
> prosil bi ce mi kdo poslje kratka navodila za postavitev
> SiOL-ovega ADSL-ja pod Linuxom. Vem da je bila stvar tu ze veckrat
> ponovljena a ne najdem v Lugosovem arhivu prave povezave.

glede na to, da je bilo to vprašanje tu postavljeno že 100tič predlagam:
a se kdo javi da napiše kratek in razumljiv članek/web page/faq na to
temo?

če bo narejen se jaz javljam, da se bom na vse kriplje potrudil in siol
prepričal, da ga polinkajo kot 'opcijo' iz strani z navodili za adsl...

Lep Pozdrav
Andraž Tori