[LUGOS] domac in tuj promet

Matjaž Prelog rachek at kibla.org
Sat Feb 9 16:23:21 CET 2002

On Thu, 31 Jan 2002, Metod Novak [e-spy] wrote:
> Na serverju bi rad meril koliko domacega in tujega prometa opravim.
> Ima kdo kaksen preprost predlog.
>
> Rabim toliko, da primerjam realno porabo in koliko mi na koncu meseca
> zaracuna isp..

Hja,brez tega,da z svojim providerjem govoris BGP(border gateway protocol)
bo zelo tezko,to pa se tezje,ker rabis pol svoj AS number(ki ga ne bos
dobil,grem stavit). V bistvu je stvar prevec komplicirana(po mojem) za
nek priblizno tocen rezultat,ki bi ti dal koliko toliko tocne inf.,da bi
lahko rekel providerju: Hey,koliko pa kasiras ?!?

To,kar ti je napisal Borut M.,je edina resitev zate,vendar zelo
nenatancna,zakaj,ti je tudi povedal.

Edino realno izvedljivo je merjenje prometa za dolocen ip oz net na
routerju/ih na katerm je obesen link v tujino in na routerj-ih,kjer je
obesen link na SIX/LIX za domac promet.