Apache

klemen at humerca.com klemen at humerca.com
Fri Feb 8 08:48:30 CET 2002

Upam, da to vprasanje spada na to listo, drugace se oproscam.

Zanima me ali se da v Apache-ju (1.3) nastaviti tako, da se v browser-ju vidi samo osnovna domena (naslov). To pomeni, da vpises recimo www.abcd.com in se ti nalozi stran http://www.abcd.com. Potem pa, ko klikas po ostalih straneh se ti ne izpisujejo podstrani (recimo: http://www.abcd.com/naprave.html), ampak ostane ves cas osnovna domena (naslov). Ce je to mogoce, me zanima kje se to nastavi?

Hvala!

Klemen