[LUGOS] problemi s 3Com 905B (Cyclone)

Primoz Hrvatin primozh at gmx.net
Thu Feb 7 13:16:52 CET 2002

On Tue, 5 Feb 2002 01:59:57 +0100
Borut Mrak <b at aufbix.org> wrote:

> Zal, verjetno ti nisem pomagal, ce pa odkrijes kako se te bestije
> pripravi do zanesljivega delovanja se toplo priporocam za resitev.

Zgleda, da je nekoliko pomagalo, da sem kot parameter k modulu dodal
options=8, kar pomeni autonegotiate. Problem je bil zgleda, da se kartica
ni vsakic ob bootu postavila v autonegotiate nacin in je padla v cudne
nacine delovanja. Sedaj se inicializira s 100MBit, half duplex, full
duplex nacina pa nikakor ne morem dobiti. Ce mu ga vsilim (parameter
full_duplex=1), stroj zmrzne. Link partner naj bi omogocal 100MbitTx, kar
naj bi pomenilo tako HD kot FD. Errorjev skoraj ni, le tam pa tam se
kaksen, vendar mislim, da je to bolj zaradi fizicnih lastnosti (kabli,
...). Par diagnosticnih orodij mi je nekoliko pomagalo.

http://www.scyld.com/network/vortex.html
http://www.scyld.com/diag/index.html

Zaenkrat dela, pod obremenitvijo pa bomo videli, do kdaj.

Primoz