[LUGOS] sendmail & relaying

cronos cronos at email.si
Wed Feb 6 17:33:48 CET 2002

Pozdrav.

Kar te zanima je SMTP authentication.
Imas 2 varianti:
1. pop-before-smtp, se pravi da streznik pusti posiljati posto le tistim, ki
imajo account na masini (je enostavneje, saj mora uporabnik najprej prebrati
posto, nato pa jo lahko poslje)
http://www.sendmail.org/~ca/email/roaming.html

2. SMTP AUTH, kjer mora uporabnik v klientu posebej nastimat username in
geslo za avtentifikacijo na mail serverju.
http://www.sendmail.org/~ca/email/auth.html

Roman