sendmail & relaying

klemen at humerca.com klemen at humerca.com
Wed Feb 6 10:49:34 CET 2002

Imam postavljen Linux streznik (Red Hat 7.1) na katerem mi teèe sendmail. Na strežniku imam 4 domene. Trenutno imam nastavljeno tako, da ne more vsakdo pošiljati mailov preko mojega streznika. Posiljajo jih lahko samo uporabniki, ki imajo stalni IP. Tukaj pa nastopi problem. Rad bi nastavil sendmail tako, da bi uporabnik pri pregledu pošte, recimo z Outlook Express, vklopil možnost, da je potrebna dodatno preverjanje identitete (kljub temu, da nima stalnega IP-ja). To bi pomenilo, da bi lahko vsak, ki ima account na strezniku pošiljal mail preko strežnika ostali pa ne.

Se razumemo?

Hvala!

l.p.
Klemen Humerca