[LUGOS] latex v word

sandra sandra at mrcina.bfro.uni-lj.si
Mon Feb 4 12:36:07 CET 2002

Pozdrav.

Roman ima prav za kaj te stvari rabim. Distiller-ja imamo, ampak menda neka
oskrcana verzija, ker dobim samo dat. v pdf (torej word v pdf) in NIC drugega.
Po mojem kaksna cheap univerzitetna verzija. Uvazanje in rocno urejanje ne pride
v postev, ker ne mislim po 100 strani porocil pretvarjati rocno. Potem lahko
samo to pocnem. Iz latex-a v word pa tudi ni prevec OK (sem poskusila). Bom
probala se to latex2rtf. Mogoce bo kolikor toliko OK. Ne me vprasat, zakaj je
potreben word, visja sila pac to zahteva. Varianta s slikami odpade (sem v petek
dobila ospice, ker sem izracunala, da lahko dva dni na mesec porabim samo za
prenasanje fajlov).

Pozdrav,

Sandra.

> Date: Mon, 04 Feb 2002 10:27:44 +0100
> From: Roman Maurer <roman.maurer at hermes.si>
> To: lugos-list at lugos.si
> Subject: Re: [LUGOS] latex v word

> Priden.
>
> Domi¹ljam si, da se mi pribli¾no sanja, za kak¹ne vrste besedil
> bo Sandra to uporabila - tam ni ne gr¹kih èrk, ne enaèb, so pa
> tabele, postscriptne skice in naslovi.
>
> Sandra, se motim?
> --
> 	Pozdrav,