[LUGOS] latex v word

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Mon Feb 4 10:37:20 CET 2002

Hm, tole se bo pa v bla nadaljevalo ?
Been there, done it. Oziroma po mojem mnenju done it, z druge strani so
prepricani, da je rec brezupna in ne bodo tecnarili dalje.

Oziroma, pri pretvorbi se vprasas, kaj zelis ohraniti:
- popolnoma enako obliko
- strukturo, da se da editirati dalje
- samo vsebino

Torej: nihce, ki bi mu kakrsnakoli formula zahtevnejsa od odstotkov kaj pomeni,
ne bo vztrajal na wordu. Torej smo formule odpikali.
Vsaj jaz ne bi dovolil, da kaksen moj papir, kjer sem vlozil vsaj malo dela,
konca v sumljivih formatih. Tudi StarOffice .ppt ukinjam, ker pdflatex dela bolje.
Malce samospostovanja...

Vprasanje je bilo: imas file generiran z latexom (ps, pdf, dvi) in ga posljes
nekomu, ki ne zna naloziti Acrobat ali Ghostscript na Wintendo masino.
Nimas pa latex izvorne kode pri roki ?

Iz primera bi sklepal takole: imas neko navodilo, tri strani, text only in kaka
fotografija v ozadju... Nic, kar bi bilo vredno printanja. Zelis nekomu poslati.
Nimas energije in volje, da dopoves, kako brati pdf, ker je prekomplicirano ...

Vprasanje: kako zapreti klun z minimumom truda, poslati nekaj, kar se lahko tolmaci
kot word, imeti unicen dan in se potolaziti s pivom.

Hm, ideja: naredis jpeg, vstavis v word kot slikico ;-) ??

LP
Iztok

P.S. se marketing: Ob security paranoji se da prodati pdf... Bolj varno kot doc...
V doc kaj dopises in potem posljes dalje kot ORIGINAL, medtem, ko se pri pdf ohrani.
Se pravi, v pdf se ne pojavi stavek: avtor je popolen kreten.
Da o zgodovini, ki jo vlece doc, sploh nebi...