[LUGOS] latex v word

Ales Casar casar at uni-mb.si
Mon Feb 4 10:17:33 CET 2002

On Mon, 4 Feb 2002, Iztok Saje wrote:

> brutalna verzija: pdf, pdftotext .... Word zna brati ASCII ;-)

Poskusita vidva enkrat po tej poti preko HTML ali ASCII pretvoriti en
clanek z 200 matematicnimi formulami, nekaterimi ostevilcinemi formulami,
sklicevanjem na ostevilcene formule, sklicevanje na literature,
sklicevanjem na ostevilcene slike, in razdelke,... Ce vama to uspe, potem
sem jaz suhozracna podmornica.

Pred dvema letoma sem nekaj takega delal. Po *enem mesecu* rocnega
popravljanja je bil tisti zmazek, ki je nastal, se vedno v poraznem stanju
glede na original v LaTeXu. Seveda sem se v tistem mesecu po pomoc zatekel
k marsikateremu "strokovnjaku", ki so mi vec let govorili, kako je Word ah
in oh in kako preprosto in na hitro lahko z njim naredis vse zivo. No,
izkazalo se je, da vsi skupaj na celi crti nimajo pojma. Verjetno se niso
napisali clanka, kjer bi se sklicevali na kaksno ostevilceno formulo. Na
koncu bi jaz lahko ucil njih. Samo ne tega, kako vse zivo lahko naredis
preprosto in hitro, ampak kako se sicer res vse zivo da narediti, samo
kako mucno in dolgotrajno je to in kako zanic je tisto, kar nastane.

Ales

P.S.: Ce tole bere kdo v kaksnem arhivu 30 let po nastanku, potem ona
      ponudba s podmornico mogoce ne velja vec.

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/