[LUGOS] Linux pod Windows

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Sat Feb 2 23:46:54 CET 2002

> Mogo\350e me nisi \350isto razumel, ali pa jaz nisem dovolj jasno povedal...
> Jest mam na isti masini dva diska in na enem Windows 2000 in na drugi RH
> Linux.
> Tko da bi mal te\276je dostopal preko mre\276e...

Ne, ti mene nisi razumel.

Ce zaganjas vmware (vseeno, ali pod linuxom zaganjas W2K v vmware-ju,
ali pa pod W2K zaganjas linux v vmware-ju), potem vmware poskrbi, da
je videti, kot bi bila emulirana masina na mrezi. Ne mores neposredno
iz ene masine dostopati do diskov druge masine, lahko pa na eni od masin
zazenes (recimo) ftp streznik, in potem lahko do datotek dostopas cez ftp.

V resnici seveda ni nobene mreze, obe "masini" teceta istocasno, na istem
CPUju, niti mrezne kartice ne potrebujes. "Mreza" je samo navidezna in
jo pricara vmware.

A sem bil zdaj bolj jasen?