[LUGOS] zagon win2k po instalaciji Linuxa

Luka Komat luka.komat at guest.arnes.si
Sat Feb 2 21:25:51 CET 2002

Hello!

Mogoče se vam bo zdelo tole vprašanje čudno, ampak ali obstaja kakšen
emulator Linuxa pod Windowsi? Jaz imam na računalniku dva diska in na vsakem
je svoj OS. Torej imam ne enem Windows 2000 in na drugem Red Hat Linux 7.0.
Ker mi še ni uspelo usposobiti NTFS particij pod Linuxom (ne morem mountat
ntfs particije v linuxu, češ da moj kernel tega ne podpira), bi rad dostopal
do drugega diska z Linuxom preko Windowsov. Je to mogoče?

Kako bi usposobil NTFS particijo pod Linuxom?

Za odgovore se vam zahvaljujem!