zagon win2k po instalaciji Linuxa

peter petelinšek peter_petelinsek at hotmail.com
Sat Feb 2 19:25:31 CET 2002

>Ce bi poslal 'pravi' izpis particioniranja diskov - npr.:
>fdisk -l Potem bi mogoce lahko bolj 'natancno' ciljali. Swap particije
>nimas?

Imam swap particijo.
Podatki iz f-daska pa so naslednji:

Particija  stanje   vrsta          MB   sistem  raba
    1                non-dos       2000           10%
    2                non-dos        71              %
C: 3        A       priDOS        4989 FAT32     26%
    4                EXT DOS      10001           52%

Logièni pogoni na podaljšani particiji:

pog   oznaka         MB       sistem     raba
D:    win2k         10001      FAT32      100%

Komentar:

1 =  \, 2 pa swap
3 = c disk na katerem je instaliran win98, hkrati pa je tudi boot particija
za win98&win2k

na podaljšani particiji (D:) je instaliran win2k

Èe pogledam iste podatke skozi system commander so podatki naslednji:

OEM        BOOTABLE     PARTITION   FILE       SIZE
NAME       STATUS       TYPE        SYSTEM      MB

MULTIFAT    YES         C:PRIMARY   FAT32e    4889
LINUX       YES         PRIMARY     EXT2      2000
LINXSWAP     NO         PRIMARY     SWAP       71
MSDOS5.0     NO         D:LOGICA    FAT32e    10001

Ponovil bi, da se mi win2k noèe veè zagnati potem, ko je bil instaliran
Linux. Particije so bile premešèene.

Pri zagonu win2k dobivam naslednje obvestilo:

WINDOWS 2000 COULD NOT START BECAUSE THE FOLLOWING FILE IS CORRUPT OR
MISSING

<WINDOWS 2000 ROOT>\SYSTEM32\NTOSKKRNL.EXE

PLEASE REINSTAL A COPY OF THE ABOVE FILE

Vesel bom vsakega nasveta, kako ponovno zagnati win2k

lp

peter