[LUGOS] zagon win2k po instalaciji Linuxa

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Sat Feb 2 11:15:56 CET 2002

Dne sobota 2. februar 2002 02:36 je peter_petelinsek at hotmail.com napisal(a):

> Teava, ki se mi je po instalaciji Linuxa pojavila je v tem, da se mi sedaj
> win2k nohe veh zaganti, medtem, ko win98 deluje povsem normalno, prav tako
> pa tudi Linux, le, da ga moram zaganjati preko diskete..
>
> Ko poenem win2k, mi ta javi naslednjo napako:
>
> WINDOWS 2000 COULD NOT START BECAUSE THE FOLLOWING FILE IS CORRUPT OR
> MISSING
>
> <WINDOWS 2000 ROOT>\SYSTEM32\NTOSKKRNL.EXE

Ena možnost za napako je tudi ta, če si ob instalaciji linuxa tvoril novo
particijo so se ti particije pramaknile in W2K boot loader ne najde svoje
prave particije. Sam sicer tega OS-a ne uporabljam (še vedno NT4.0), vendar
mislim da je analogija podobna. Mislim da bi bilo vredno preizkusiti (če
lahko na disk (particijo) dostopaš kako drukače) popraviti številko particije
v boot.ini (meni je to pri NT nekoč uspelo).

> [boot loader]
> timeout=6
> default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT
> [operating systems]
> multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT="Microsoft Windows 2000

partition(2) --> partition(3)

Sam imam na enem račinalniku 4*OS, na treh primarnih particijah (Win98, Win
NT, Win 98) in Linux (extended) in s System Commanderjem delujejo odlično.
Pri instalaciji Win NT sem ugotovil da Win 98 povozijo BootBlok in se po
instalaciji Win 98 Win NT ne dajo niti instalirati.

Pa še en nasvet: Lilo-ta instaliraj v boot blok prve particije (ne v MBR pac
pa v particijo kjer imač nainstaliran Linux, v System komanderju ali pa v
linuxu določi to particijo bootable in ob naslednjem zagonu boš imel v menuju
SystemComm. na voljo tudi izbiro Linux.
Je pa mogoče vse skupaj zaganjati tudi preko Lilo-ta (suse ima grafični
screen za izbiro v lilotu), kar pa še nisem poizkusil (mislim da s pravilno
konfiguracijo lilota tudi to deluje).

Lp Fredi
--
 Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>