[LUGOS] off topic: kje je znizana tarifa?

Jure Koren jure at aufbix.org
Fri Feb 1 14:46:03 CET 2002

Once upon a time, say on Fri, Feb 01, 2002 at 02:42:12PM +0100,
Roman Maurer sat down and thought...
> Vprašanje niti ni tako off-topic, saj moramo pred izidom KDE 3.0
> dodati nove podatke za samodejno obračunavanje porabljenega
> denarja v KPPP za Slovenijo.
> Ali kdo torej ve, kako točno se obračunava klic na številki
> 0880 in 0889?

Tega ne ve niti telekom slovenije. Vsaj njihov helpdesk line na
080 80 80 je postregel s stirimi razlicnimi odgovori, od njih
se mi zdijo vsi napacni. Zdaj cakam na referenta ki je zadolzen
za PRIje na kissu, da nam razlozi kako se zadeve tarifira, da
bomo lahko vsaj priblizno povedali uporabnikom, koliko zapravijo.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer