[LUGOS] /etc/fstab in neki o kazza

Martin martin at amadej.si
Thu Feb 28 19:46:27 CET 2002

Ker ocitno noben tega ne ve (kar me mimogrede zelo cudi!) predlagam svojo
resitev na svoje vprasanje ce mogoce se koga zanima:
V etc fstab spremenis vrstico v:
/dev/hda1      /win98       vfat     rw,noauto,user,exec  1    0
pol das pa v etc rc.d rc.local file tole:
su - hexa -c "mount /win98"
koder je "hexa" ime uporabnika ki rabi dostop ;-)

L.P.

--
-Martin Gombač