NVidia / GF 2 MX 400 (nekdaj: Re: [LUGOS] kernel problem)

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Thu Feb 28 08:33:56 CET 2002

* On 28-02-02 at 07:25 Matija Suklje (hook at lenin.gimp.thz.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+

> dej ne bluzi... 128M je za UT DEFINITIVNO dost
+----and here the quote ends----+
Ja ce mas sliko 320x280 pixlov, potem je 128mb definitivno dovolj ;) za
vse ostale resolucije je pa 128 mb za malo daljse igranje, ko pride do
malo vecje obremenitve premalo, ker ima ocitno sam program memory leek
ali nekaj podobnega in povzroci popolno neodzivnost sistema.

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--
[*] Boštjan Müller - neonatus at neonatus.net - http://neonatus.net/~neonatus [*]