NVidia / GF 2 MX 400 (nekdaj: Re: [LUGOS] kernel problem)

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Wed Feb 27 13:23:23 CET 2002

	Hojla

On Wed, 27 Feb 2002, Darko Koruga wrote:
> Imas NVidia kartico in NVidiin kernel module ? Ce je odgovor da je to
> dokaj znana stvar. Poskusi se igrati z AGP parametrom v XF86Config
> fileu (za primer preberi dokumentacijo ki pride zraven NVidia
> driverjev). Meni sicer stvar dela brez tezav, sicer uporabljam
> xscreensaver namesto xlock ampak uptime je recimo ze 26 dni.

No, pa dajmo.

Imam zelo novo nVidino GeForce2 MX 400 kartico, ki mi povzroča nekatere
težave.

Vzemem gonilnike NVIDIA_GLX-1.0-1541.tar.gz in
NVIDIA_kernel-1.0-1541.tar.gz.

Lepo se inštalirajo (sicer jokalo, da naj ne uporabljam malloc.h ampak
stub.h) ko poženem Xe doživim, da se na ekranu pojavijo različne debele in
zanimivo psihadelične vertikalne rdeče črte. <Ctrl><Alt><BS> ne dela, na
srečo pa iz zagate pomaga SysRq.

Napaka je enaka, če uporabim malloc.h ali stub.h.

---

Potem vzamem še NVIDIA_GLX-1.0-2313.tar.gz in
NVIDIA_kernel-1.0-2314.tar.gz, ki se prav tako inštalirajo in Xi se
poženejo in delajo super. [OT] Celo Modeline sem nateral do te mere, da mi
stari Samsung 15GLi deluje na 1152x864 @ 72 Hz.

Zadeve se zakomplicirajo pri OpenGLju. Moj primarni namen zakaj kupiti to
kartico je bil Gem, ki je grafična razširitev programa pd (več o tem na
http://gige.xdv.org/pages/pd/ in http://iem.kug.ac.at/pdwiki/). Vendar je
za Gem znano, da z novimi driverji (2313/2314) ne deluje pravilno, ker
pride pri zapiranju GL okna do popolne zamrznitve sistema.

OK. Bohpomagi. Kaj pa ostalo?

bzflag deluje super, tuxracer tudi ne povzroča težav, večina
xscreensaverjev tudi deluje normalno. Samo včeraj se mi je sesul lament
(laufal sem različne xscreensaverje vzporedno) in javil signal 11 in
trdil, da to najverjetneje pomeni napako v MesaGL, ampak z Meso nimam
linkano prav nič.

Drugi problem je z Unreal Tournamentom. Požene se in nekja časa teče
super. Potem pa lahko čisto zamrzne sistem - ponavadi med tavanjem po
sobah izven igre ali pa pri nastavljanju in sprehajanu po menijih. Včasih
pa sredi igre prekine ut in pade v shell, pravi, da je prišlo do
segfaulta ali pa sigill.

Uporabljam Nvidijin AGP gonilnik. XF86Config-4 pravi:
	Option 	"NvAgp" 	"1"

A ima kdo kakšno idejo, kako iz težav?

---

Še nekaj podatkov o uporabljenem sistemu:
debian woody
Linux 2.4.17
Xfree 4.1.0
libc-2.2.5
gcc-2.95.4

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -