[LUGOS] kernel problem

Tadej Slemc tadej at security.eu.org
Wed Feb 27 12:32:06 CET 2002

On Wed, Feb 27, 2002 at 11:54:49AM +0100, Tadej Kirincic - Kiri wrote:
> verjetno ne, ker mam intela (PIII), ki je sicer overclockan, ampak to
> nebi smel biti problem

Problem zna biti, ce je _prevec_ overclockan. Meni je pri overclockanemu
PIII vse delalo lepo in prav, le ko sem zagnal SameGame (ki je BTW
procesorsko nepotratna igrica, a ocitno ne prevec nedolzna :>) mi je
crashnilo. Ko sem znizal frekvenco za nekaj 10Mhz, je bilo zopet vse
stabilno ... vkljucno z primerom ko sem igram SameGame. Tako, da ti
priporocam da malce zbij frekvenco pa poglej ce se ti bo dogajalo isto.

lp

Tadej