[LUGOS] kernel problem

Ales Casar casar at uni-mb.si
Wed Feb 27 11:10:29 CET 2002

On Wed, 27 Feb 2002, Tadej Kirincic - Kiri wrote:

> Pred par dnevi sem si skompajlal in zacel uporablat novi kernel
> (2.4.17). Vse dela vredu, edino ko zvecer locknem screen (xlock) mi
> ponoci zmrzne masina. Ko prizgem zjutraj monitor je v standbyu in ga
> nikakor ne morm spravit k sebi. Masine ne morem rebootat niti z
> ctrl+alt+del ( prek sshja iz kere druge masine se nisem probal
> rebootat), tako da pomaga edino hard reboot. A se komu sanja kaj bi
> lahko bilo narobe?

Pravzaprav ne vem, kaj bi bilo v tvojem primeru, ampak meni se je pred
dvema tednoma zgodilo nekaj priblizno podobnega. Kar na vsem lepem mi je
zmrznila masina, ki prej v skoraj 3,5 letih ni niti enkrat zmrznila ali se
sesula. Uptime-i so bili tam po kaksnih 200 dni. Kernel na masini je bil
2.4.14 (najnovejsi "stabilni" ob zadnjem bootu pred to zmrznitvijo).
Zacelo se je tako, da se masina pod Xi ni vec odzivala ne na tipkovnico ne
na mis. xlock ni bil zagnan. Preko mreze je sicer se vse delalo in tudi
vsi X procesi so navidez normalno tekli. Po kaksnih 20 min brezuspesnega
ozivljanja masine preko omrezja (rebootu sem se za skoraj vsako ceno hotel
izogniti), je pa odpovedalo tudi to. Niti enega samega paketa masina ni
vec poslala na mrezo. Seveda se tudi lokalno na konzoli se vedno ni
odzivala. Edina stvar, ki je se "delala", je bilo postopno preklapljanje
monitorja v Standby, Suspend in Off. Potem mi zal ni preostalo nic drugega
vec, kot hard reset.  :-(

Edina sumljiva stvar, ki sem jo nasel v logih, je:

Feb 15 17:24:19 triton kernel: keyb: controller jammed (0xFF).
Feb 15 17:24:19 triton kernel: pc_keyb: controller jammed (0xFF).
Feb 15 17:24:19 triton last message repeated 178 times
Feb 15 17:24:19 triton kernel: Keyboard timed out[1]
Feb 15 17:24:19 triton kernel: pc_keyb: controller jammed (0xFF).
Feb 15 17:24:19 triton last message repeated 249 times
Feb 15 17:24:19 triton kernel: Keyboard timed out[1]

Cas teh logov ustreza trenutku, ko je masina tudi preko omrezja postala
nedosegljiva.

Od takrat naprej potem spet vse normalno dela. Sicer s kernelom 2.4.17,
saj sem neprostovoljni reboot pac izkoristil se za upgrade kernela. Je pa
res, da je to zaenkrat samo se dobrih 11 dni.

Tadej, se pri tebi v logih morda pojavlja kaj podobnega? Ve kdo, kaj bi
naj pravzaprav ti logi sploh pomenili?

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/