[LUGOS] kernel problem

Darko Koruga darko.koruga at hermes.si
Wed Feb 27 10:19:48 CET 2002

On 27 Feb 2002 10:17:55 +0100 Tadej Kirincic - Kiri wrote:

> Pred par dnevi sem si skompajlal in zacel uporablat novi kernel
> (2.4.17). Vse dela vredu, edino ko zvecer locknem screen (xlock) mi
> ponoci zmrzne masina. Ko prizgem zjutraj monitor je v standbyu in ga
> nikakor ne morm spravit k sebi. Masine ne morem rebootat niti z
> ctrl+alt+del ( prek sshja iz kere druge masine se nisem probal
> rebootat), tako da pomaga edino hard reboot. A se komu sanja kaj bi
> lahko bilo narobe?

Imas NVidia kartico in NVidiin kernel module ? Ce je odgovor da je to
dokaj znana stvar. Poskusi se igrati z AGP parametrom v XF86Config
fileu (za primer preberi dokumentacijo ki pride zraven NVidia
driverjev). Meni sicer stvar dela brez tezav, sicer uporabljam
xscreensaver namesto xlock ampak uptime je recimo ze 26 dni.

D.