Mail

Marko Bevc fonzie at kibla.org
Tue Feb 26 20:11:15 CET 2002

Pozdravljeni!

A se da mogoce v sendmailu nastaviti alternativno userlisto za uporabnike,
ki imajo na strezniku samo mailbox?! Ter te uporabnike tudi nastaviti samo
glede na njihovo domeno. ce ima janez mail: janez at nekaj.si in streznik se
hosta homeno mojadomena.si, janez na onstale razen svojene domene ne
dobiva mailov. Mogoce kaksne alternative sendmailu ki to zmorejo?
Nekaj sem gledal Cyrus pa mi se nic ni uspelo uporabnega naredit, se
njegov cyradm program se ne skopila lepo. Mogoce kaksne izkusnje iz tega
programa?

p.s.: pa prez RTFM, prosim samo za uporabne odgovore! ...to je ze res
nujno omenit dandanes...

lp,
Marko