RHCE izpit

Stojan Rancic stojan at bofh.cx
Tue Feb 26 08:52:16 CET 2002

Hojla lugos-list,

  Glede na to, da se da pri nas opravljati RHCE izpit in da zanimanje
  (vsaj glede na vcerajsnjo predstavitev) obstaja me zanima (odgovore
  v PRIVATNO posto !), koliko je interesentov za opravljanje samega
  izpita (torej brez predhodnega tecaja), ker se da v primeru dovolj
  udelezenih "narediti" rok za opravljanje izven ze objavljenih na
  doticnih spletnih straneh, ce se zbere dovolj (vsaj pet) udelezenih.

  Gre se enostavo za to, da bi jaz osebno sel zadevo delat, vendar bom
  imel junija/julija polno mero drugih izpitov in bi to naredil pred
  tem.

  Vse flame na temo "kaj ti pa sploh nuca RHCE / we are l33t 4dm1ns"
  redirectajte v /dev/null ali pa privatno posto, ce ze morate.

                              GreetZ, Stojan