[LUGOS] raid0

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Tue Feb 26 07:47:25 CET 2002

Howdy!

On Mon, 25 Feb 2002, Gregor Jerše wrote:

> Pa še to: na 2.4.14 mi je pri vklopitvi maskarade vrgel ven:
> Error: memory not short alligned in mašina je zmrznila. Po
> mojih izkušnjah 2.4 na alphah še zdaleč ni dovolj stabilen.

Yeah, ima svoje probleme. Ampak na eni 'delovni postaji' s ploščo PC164SX
mi razne verzije 2.4 tečejo že pol leta. Sicer so imele do sedaj
vedno kakšen hakeljc, 2.4.17-rc1 ima uptime 66 dni in je vse skupaj čisto
stabilno. Zato sem pa mislil preiti na 2.4.17 tudi na oni, kjer imam sedaj
probleme z raid0.

Peace!
  Mkx