[LUGOS] Vabilo na skupscino in volitve

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Mon Feb 25 09:20:22 CET 2002

Zivjo,
On Sat, Feb 23, 2002 at 01:46:20PM +0100, Bostjan Strumbelj wrote:
> Ljudje, lepo posim!
> Ne poznam vas, ampak tale dva odgovora, katera sta sledila vabilu nista
> ... spodobna.

Res je, da tudi jaz ne poznam piscev omenjenih odgovorov, ampak meni se niso zdeli odgovori prav nic nespodobni. Konec koncev je bilo vabilo poslano na to listo
zato, da se o njem pove svoje mnenje in poda morebitne pripombe.
Ce pa kdo
svoje mnenje se zacini, je to po mojem dobrodoslo, sicer bi ta lista postala
dolgocasna izmenjava tehnicnih referenc.

> Res je, ne pise, da se dogaja v Ljubljani. Kdor tega, kje je Litijska 51
> (se) ne ve, lahko povprasa. Konec koncev nekje vmes pise, da je 5.
> obletnica drustva.

Vsak formalen dokument (mislim, da vabilo na skupscino drustva to je), naj bi
bil napisan brez slovnicnih napak in naj bi vseboval vse potrebne informacije,
ceprav se komu zdijo morda odvec.

> Slovnicne napake ... ajd. Koliko vas zna pravilno napisati datum v
> besedilu? Presledki? Je bil datum morda nerazumljiv? Ali bi pac moral
> napisati nameto 3. da je to marec, za primer, da imamo kaksnega
> americana na listi? Aja, potem je *sploh* narobe napisano ... letnica
> sodi na prvo mesto.
>
> In kaj je narobe s soboto ob 16h? A se niste slisali za delovne sobote?

Se strinjam. Sobota je povsem primeren termin.

Moje mnenje je, da kritike (cetudi je obarvana satiricno) ne gre jemati
prevec osebno.

Lep pozdrav, Martin