Re: [LUGOS] programček za urejanje PHP

Mitja Podgajski mitja.podgajski at siol.net
Mon Feb 25 02:25:27 CET 2002

Heh,... ce ze hoces programcek ti priporocam kak M$ programcek, ki ti obarva
kodo, kar ti pomaga pri orientaciji med programiranjem (se posebej pri
kaksnih kompleksnejsih projektih). ;)
Ampak to ze vec ni tema za tole mailing listo, zato se umikam.

lp,
Mitja Podgajski
whatson at sobotainfo.com
041831270
--- www.sobotainfo.com ---
A day without sun shine is like....night.