[LUGOS] Samba server - oplock break

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Fri Feb 22 14:42:54 CET 2002

Howdy!

On Fri, 22 Feb 2002 mrandrej66 at volja.net wrote:

> ko sem se igral s pravicami dostopa im postavljal razne
> maske na direktorije in datoteke (1770). Ko sem to
> spremenil nazaj (0770) dela v redu.

Tista 1 pri permissionih 1770 pomeni naslednje:

v direktoriju lahko kreira datoteko lastnik direktorija in vsi člani
določene skupine. Spreminjanje in brisanje datoteke pa je dovoljeno le
lastniku datoteke!!!

Če tiste 1 pri permissionih ni (torej so 0770), potem lahko briše datoteke
vsak, ki ima pravice pisati po direktoriju.

Vse skupaj pa nima veze s sambo, temveč je to lastno datotečnemu sistemu
(predpostavljam, da ext2 ali ext3).

Peace!
  Mkx