[LUGOS] sendmail

mrandrej66 at volja.net mrandrej66 at volja.net
Fri Feb 22 13:09:44 CET 2002

Sam zbiram lokalno pošto na lokalnem SMTP strežniku
(sendmail) in jo oddam vskih 5 minut ven na ISP-jev
strežnik.
Načinov je več jaz to rešim v sendmail.mc in sicer z
blokom stavkov:

FEATURE(`accept_unresolvable_domains')
define(`SMART_HOST',`smtp:[isp.smtp.server]')
MASQUERADE_AS(`moja.domena.si')
FEATURE(`masquerade_envelope')

Potem pa to pretvorim v sendmail.cf
Če si na dail-up liniji pa si napravi še zadrževanje
pošte - poišči v eni stari izdaji LinuxGazette (home
mail server)
Aha, moraš postavi še lokalni DNS za to domeno (pazi -
cache only, vendar zapisi z MX moraj biti).

Lep pozdrav, Andrej