[LUGOS] Šumniki v xtermu

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Fri Feb 22 09:10:43 CET 2002

Živjo,
On Fri, Feb 22, 2002 at 08:42:15AM +0100, Metod Kozelj wrote:
> Howdy!
>
> Konfiguracija:
> RedHat 7.2
> KDE 2.2.2
> XF86 4.1.0
>
> Težava je, da se mi v nekaterih programih (xterm - XFree86-4.1.0,
> emacs - emacs-X11-20.7, ...) šumniki ne pojavljajo. Drugod (kterm, ...) se
> mi šumniki pojavljajo normalno. Ali je kdo to težavo že kako obšel?

Jaz sem težavo tako obšel, da sem si nastavil dve tipkovnici (dva Xmodmap-a).
 Prva pošilja
carone, druga pa onesuperior, threequarters ipd. Ni najbolj elegantno ampak
deluje.

P.S. a kdo ve, kako bi se dalo to urediti, da bi obe razvrstitvi dal
v en Xmodmap in bi med njima preklapljal z Alt+Shift ali kaj podobnega?

Lep pozdrav,
Martin