[LUGOS] CD-R prog za gtk

Martin martin at amadej.si
Sun Feb 17 18:17:59 CET 2002

Kreatecd je super.
;-)
Peče mi prvi CD pod Linuxom ever.

Mogoče še za vse k se matrajo IDE CD-R(W) namestit pod 2.4.* kernelom:
Treba je IDE cd-rom enote namestit kot scsi (konfigurirat kernel brez IDE
cdrom supporta pa pol še pri lilo.conf neke opcije dodat). Vsi HOW-TO-ji k
sem jih pa na netu najdu so pa napisani za 2.0.* in 2.2.* veje kernelov.

--
-Martin Gombač